Boxertjejerna

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

I Visby en sväng

Av Cerrie & Florris - 26 augusti 2010 17:15

Efter en god natts sömn och lite frukost, så åkte vi in till en stad som hette Visby, ja vi var på Gotland sa matte. I Visby var det en massa folk precis överallt. Det var jättejobbigt och rätt läskigt, för en fick liksom inget utrymme. Men vi promenerade runt en stund och hittade efter ett tag ett mysigt fik där vi också kunde äta mat. Så först åt vi, sedan fikade vi efteråt. Matte o0ch Liz passade på att fota lite här och där. När vi var klara promenerade vi vidare ett tag till. Vi tog efteråt en sväng till det utställningsområdet där vi skulle var i helgen då både jag, Aylen och hector skulle ställas ut. Fast Hector kommer inte förrän ikväll med sin matte berättade matte för mig.

Svansen började vifta ordentligt av bara namnet, för han och hans "brorsa" Wille är ena riktiga busiga men festliga killar som jag gillar skarpt.

På utställningsområdet var det rätt tomt just nu, men det blir nog annorlunda till helgen sa matte till Aylens matte som höll med.

Sedan åkte vi hem till "stugan" igen och tog det lugnt ett tag. Det bakades äppelpaj och den åts med vaniljsås. Jodå lite fick jag smaka jag med.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cerrie & Florris - 6 september 2015 09:00

Idag tävlades Cerrie och Florries i spår apell, spårningen var ute mot husby-sjutolft, vi är nöjda med dagens resultat. Florries gick spåret först av Cerrie och Florrie, Florries spårade jättefint och gick riktigt bra snurrade lite i vinklarna ...

Av Cerrie & Florris - 24 april 2014 18:30

Cerrie skriver: Godkväll på er idag tävlade jag och matte i lydnad 1, de gick sådär de var kanske inte min bästa dag idag men men så kan de vara även för oss hundar, vi fick 10p på platsliggningen 8p på tandvisning bytte ställning nämligen, 6...

Av Cerrie & Florris - 10 april 2014 09:30

Idag åkte vi till kursen, vi kom dit lite sent men vi hann träna en del i alla fall.. Cerrie skriver: Först fick jag träna lydnad och apell klass de gick bra, efter en stund kom Lizetté ner med Florris, Lizetté och Florris träna på rallylydnad ...

Av Cerrie & Florris - 6 april 2014 12:15

 Florris skriver: Idag begav matte och jag och iväg mot något som kallades MH. De var lite ovant men spännande berättar mer sen... ...

Av Cerrie & Florris - 3 april 2014 15:00

Ja då har vi fortsättningen här... Efter vi åkt iväg från kursen så åkte vi hem en sväng, matte ringde telefon samtal.. och sen vid kvart i två tiden åkte vi iväg igen och matte hämta lite grejer hos en bonde. och sen åkte vi iväg till mattes b...

Ovido - Quiz & Flashcards