Boxertjejerna

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

I Visby igen !

Av Cerrie & Florris - 28 augusti 2010 18:15

Efter att Hector var klar i stora ringen så tyckte hans matte att hon ville se Visby och ta en promenad där. Så dte gjorde vi. Det fanns en massa spännande att se på och lukta på där och jag hade min egen pipis med mig ifall jag ville leka lite. Den var faktiskt Hector riktigt sugen på att leka med, men det fick han ju inte, den var ju min.

Idag var det inte alls lika mycket folk som det var i Torsdags när vi var här. Idag gick det lättare att ta sig fram och det var inte särskilt trångt på gatorna. Det kändes skönt och jag slappnade av lite mer. Sedan följde jag med de andra runt på små mysiga gränder och en massa fotande blev det här med. De här bilderna är bara ett urval.



     


När vi blev lite trötta så satte vi oss ner opå ett jättemysigt litet fik och tog både våffla och fikade. Matte bjöd mig på våffla, och hon som hade caféet blev så förtjust i mig så jag fick lite extra gott av henne. Vilken trevlig dam hon var. Hit ville ju jag flera gånger ja helst redan imorgon igen.


När vi fikat klart fortsatte vi vår promenad och nu bar dte av uppför en jättelång trappa. Den var säkert hundra trappsteg lång. Mitt i trappan fotades det en hel del.


  


Väl uppe på höjden hade vi en fin utsikt över havet och Visby. Där måste det ju poseras naturligtvis. Vi hade jätteskoj.


    


Utanför murarna fick vi släppas lösa och busa lite med varandra jag, Hector ochh så Aylen. Det var skoj må ni tro. Bilderna blev ju lite suddiga, men vad kan man vänta sig när tre jyckar busar och har jätteskoj ?


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cerrie & Florris - 6 september 2015 09:00

Idag tävlades Cerrie och Florries i spår apell, spårningen var ute mot husby-sjutolft, vi är nöjda med dagens resultat. Florries gick spåret först av Cerrie och Florrie, Florries spårade jättefint och gick riktigt bra snurrade lite i vinklarna ...

Av Cerrie & Florris - 24 april 2014 18:30

Cerrie skriver: Godkväll på er idag tävlade jag och matte i lydnad 1, de gick sådär de var kanske inte min bästa dag idag men men så kan de vara även för oss hundar, vi fick 10p på platsliggningen 8p på tandvisning bytte ställning nämligen, 6...

Av Cerrie & Florris - 10 april 2014 09:30

Idag åkte vi till kursen, vi kom dit lite sent men vi hann träna en del i alla fall.. Cerrie skriver: Först fick jag träna lydnad och apell klass de gick bra, efter en stund kom Lizetté ner med Florris, Lizetté och Florris träna på rallylydnad ...

Av Cerrie & Florris - 6 april 2014 12:15

 Florris skriver: Idag begav matte och jag och iväg mot något som kallades MH. De var lite ovant men spännande berättar mer sen... ...

Av Cerrie & Florris - 3 april 2014 15:00

Ja då har vi fortsättningen här... Efter vi åkt iväg från kursen så åkte vi hem en sväng, matte ringde telefon samtal.. och sen vid kvart i två tiden åkte vi iväg igen och matte hämta lite grejer hos en bonde. och sen åkte vi iväg till mattes b...

Ovido - Quiz & Flashcards