Boxertjejerna

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Cerrie & Florris - 29 maj 2011 20:15

Ja idag var det dags för mig att springa runt i ringen (som aldrig syns) med matte igen. Matte har lite dålig kondis ibland så hon orkar inte springa jättefort, men jag vill ju fram fort som bara den för att komma i "rätt mood" så att säga. Det är roligare att springa fort, än att "lufsa" fram.

Idag hade vi några konkurrenter, närmare bestämt 11 stycken. Jag fick ändå rätt hyfsad kritik, men matte tyckte att vi kunde göra bättre ifrån oss.

Vårt betyg idag blev excellent och ett 1:a pris. Inte illa alls.

Hector ställdes också ut, och han belönades med ett 1:a pris och ett CK. Hans matte var jätteglad.

Igår hade min lille kompis Cheri ställts ut i veteranklass, hon belönades med ett "Very good" och det var alla nöjda med.

Nu ska jag och Hector busa en stund innan vi åker hem matte och jag.


Tjenixen så länge !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards