Boxertjejerna

Alla inlägg under oktober 2012

Av Cerrie & Florris - 27 oktober 2012 16:30

Florris skriver:

Hej på er idag fick jag träffa på nya hundar de var ganska roligt men höll mig mest vid matte och Cerrie..

Hade ju nyligen kommit från skottland :)

Bilder.

     

Jag                                  Jag och Cerrie                  En av nya kompisarna.

     

Jag, Cerrie och en annan ny kompis Cerrie och den nya kompisen jag och Cerrie..

Av Cerrie & Florris - 26 oktober 2012 14:30

God em. på er idag när matte hämtat mig hos en bekant till henne såg jag ett nytt ansikte, likadan

som mig men mycket mindre *hmm vad är de här* tänkte jag *vad har matte tagit med sig hem?*

De visade sig vara min nya lekkamrat som visst hette Walkon Florramitz Dream f.2012-08-15

Hon var liten och väldigt busig de var jätte roligt vi lekte mycket dom första månaderna men matte

fick sära på oss ibland för att hon skulle få sin valpsömn och så vidare sen började hon bli äldre

och lite kaxigare men de tala jag om för henne, när hon var kaxig att hon skulle passa sig och de gjorde hon..

Jag är jätte nöjd med denna nykomling. Vi har jätte roligt tillsammans (2014-02-18)


Bilder (dessa bilder är tagna innan hon kommer hem till mig)

       
Matte  med nykomlingen tränar lite fot, nykomlingen busar med matte  sista bilden provade matte och
ställa henne...

Ovido - Quiz & Flashcards