Boxertjejerna

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Cerrie & Florris - 26 oktober 2010 17:45

Idag var det roligt på träningen. Det blev lite bus. Vi höll på med lite hundmötesträning även idag, dessutom kom hundarna idag väldigt nära, och det gillar jag, för då kan jag ta chansen, om inte matte är beredd, att nosa lite fint på den andra hunden som vi möter. Det var jätteskoj.

Lite senare blev det platsliggningsträning i grupp, och även då skötte jag mig väl i alla fall så matte blev nöjd, men hon tycker jag kan bättre.

Lite linförighet och sådant blev det också, fast det tycker jag är lite långtråkigt. Vi bara går och går och svänger, stannar och går, svänger och stannar. Det finns ju roligare saker att göra. Busa t ex.

När matte fikade med de andra då väntade jag i bilen. Man kan ju alltid hoppas att det slinker ner en bit till mig också i mattes fickor. Men inte idag tydligen märkte jag när hon kom tillbaka.

Så småningom åkte vi hem igen.

Ovido - Quiz & Flashcards