Boxertjejerna

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Cerrie & Florris - 24 december 2010 19:00

Idag har matte varit upptagen hela dagen ! Ja hon började redan för flera dagar sedan egentligen, och började då ordna en massa god mat.

Jag hoppades ju att det var till mig. Men det visade sig vara rätt fel.

Nåväl, efter ett tag så var det nog dags att äta, ja i alla fall för folket som var här just nu. Så det gjorde vi.

Ja jag fick inget då, men när de ätit klart fick jag med smaka.

Senare på kvällen kom det fler gäster. Alla hade hundar med sig, men först när Wille och Hector kom, så fick jag busa med dem.


 

       


     


Medan matte stressade omkrting med mat, så kom Wille och Hectors matte och hämtade ut mig så fort hon kom. Sedan fick jag springa och busa massor med hennes Wille och Hector, och gissa om vi had ekul !

Efter en lång stund kom även två hundar till, en sådan som Wille och Hector, och så Nea. Då var vi 5 hundar som busade. Då blev det både fart och en massa skojig lek. Äntligen JULAFTON på riktigt för mig !!!!!!



    


   

  

     

Ovido - Quiz & Flashcards