Boxertjejerna

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Cerrie & Florris - 7 februari 2010 14:15

Idag fick matte och jag besök av Willes matte. Det var jättevackert väder ute med sol och sådär en -10 grader bara. Så skönt med en promenad då. Jag fick springa lös mest hela tiden för matte ville att Willes matte skulle ta några bra bilder som vi kunde skicka till min uppfödare i Skottland.

Bilder det blev det, tydligen en hel massa. Det här är bara några av dem.


    


        



På vägen hem plockade matte fram min pulka och den är som en leksak för mig. Jodå jag drar den som "normala" hundar gör också.

Men idag ville matte visa hur kul jag brukar ha med pulkan när jag inte drar den som "normala" hundar. Willes matte hade jätteskojigt åt mig och roliga bilder blev det ju.


    


       

Ovido - Quiz & Flashcards