Boxertjejerna

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Cerrie & Florris - 19 februari 2014 20:30

Godkväll vi tog en biltur iväg till ett ställe och träna lite..

När vi kom fram visade de sig vara samma ställe som förut (29 jan)

men denna gång var de bara en hund där och träna de visade sig vara hon som

stänger, släcker och håller i det hela.. kväll fick Florris börja..

Florris skriver:

Godkväll fick träna på lydnad idag och de var inte lika mycket intressant som förra gången

var bara en hund där och träna så all fokus var på matte fast vid några tillfällen tyckte jag att jag skulle

undersöka de nästan tomma ridhuset men annars var all fokus på matte.. Träningen gick bra och som

skrivet så träna vi idag på lydnad... Efter en stund fick jag gå ut till bilen och vila och Cerrie

fick träna.

Cerrie skriver:

Godkväll de var ganska tomt i ridhuset idag förutom en hund men annars tomt, matte och jag

träna på bara lydnads 1 idag de gick bra och de var roligt.. efter ett tags träning fick jag gå in

i bilen och vila och sen bar de av hemåt, hemma gick vi la oss och sov..

Godnatt alla..


Bilder:

       

Här ser de ut som att jag tränas..

       

Här tränar Florris..


Ovido - Quiz & Flashcards