Boxertjejerna

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Cerrie & Florris - 20 februari 2014 11:30

God fm. på er idag åkte matte, jag (Cerrie) och Florris till hundkursen och träna lite där

men senare så åkte matte och vi till upplandsleden och gick i snön med våran hundkompis

och hans matte vi möte på en hund där som var en 6 mån valp jag och Florris fick hälsa på den

och sen fick Florris leka med den men våran hundkompis ville oxå vara med så han studsa och tjöt

i kopplet medans hans matte fick försöka få honom på andra tankar och sen sa våran matte att de var

bra nu och så gick vi vidare de var trevligt och vi ick springa lite löst..

Efter en stund kom vi tillbaks till bilen och så åkte vi hemåt fast vi skjutsa hem våran hundkompis och

hans matte först sen åkte vi hemåt...

Ha en fortsatt trevlig dag alla..

Bilder:

     

Matte jag och Florris       vi igen fast bättre bild på oss här med men lite långt ifrån.

   

Frv. Caddie, Florris, jag och matte. frv. Florris, jag och sen matte..

Ovido - Quiz & Flashcards