Boxertjejerna

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

En spännande dag

Av Cerrie & Florris - 28 oktober 2010 11:00

Idag gick vi på promenad som vi brukar. Men när vi kom hem fick jag hoppa in i bilen, det gillar jag, för jag trodde att jag skulle få åka och leka med nån kompis kanske. Men istället gick matte in och hämtade Oscar och Cheri så att de också fick springa och leka lite, de tycker nämligen att jag är lite för vild, när jag vill leka med dom. De är väl lite avensjuka och sura på mig förstås, så därför brukar matte ta ut oss i omgångar, de har ju inte något emot , för då får jag ju ha matte för mig själv. Men det är bra konstigt att hon satte mig i bilen.

Matte kom snart tillbaka med Oscar och Cheri och då var de trötta må ni tro och satte in dem i huset. Sedan kom hon satte sig i bilen och vi åkte iväg till ett ställe där det stod en massa bilar utanför och stannade.

Där gick matte iväg igen utan mig. Men hon kom ut efter en väldigt kort stund med en stor bunt med något som såg ut som det som växer i skogen som träd, fast det luktade inte lika. Sen hade hon något som luktade väldigt gott i en annan stor bunt. Matte sa att det var blommor som hon skulle göra ett arrangemang av hemma. Nu bar det av hemåt igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cerrie & Florris - 6 september 2015 09:00

Idag tävlades Cerrie och Florries i spår apell, spårningen var ute mot husby-sjutolft, vi är nöjda med dagens resultat. Florries gick spåret först av Cerrie och Florrie, Florries spårade jättefint och gick riktigt bra snurrade lite i vinklarna ...

Av Cerrie & Florris - 24 april 2014 18:30

Cerrie skriver: Godkväll på er idag tävlade jag och matte i lydnad 1, de gick sådär de var kanske inte min bästa dag idag men men så kan de vara även för oss hundar, vi fick 10p på platsliggningen 8p på tandvisning bytte ställning nämligen, 6...

Av Cerrie & Florris - 10 april 2014 09:30

Idag åkte vi till kursen, vi kom dit lite sent men vi hann träna en del i alla fall.. Cerrie skriver: Först fick jag träna lydnad och apell klass de gick bra, efter en stund kom Lizetté ner med Florris, Lizetté och Florris träna på rallylydnad ...

Av Cerrie & Florris - 6 april 2014 12:15

 Florris skriver: Idag begav matte och jag och iväg mot något som kallades MH. De var lite ovant men spännande berättar mer sen... ...

Av Cerrie & Florris - 3 april 2014 15:00

Ja då har vi fortsättningen här... Efter vi åkt iväg från kursen så åkte vi hem en sväng, matte ringde telefon samtal.. och sen vid kvart i två tiden åkte vi iväg igen och matte hämta lite grejer hos en bonde. och sen åkte vi iväg till mattes b...

Ovido - Quiz & Flashcards